Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Mad Mad Mario Mad Mad Mario

Rated 5 / 5 stars

roxers boxers XD

that shit was funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! i was rofling that shit up good


Recent Game Reviews


Artifission RPG chp1 Artifission RPG chp1

Rated 2.5 / 5 stars

wtf man?

i admit it was good but wtf i was using an antidote every other battle and i couldnt find out how ot save,cross the river,hell i couldnt even understand the fuking arrows! i mean srsly! it was great just make it easier to progress in the game,find out how to fuking heal and save,and since i didnt get even to the partner make it so u dont get poisined or shit cuz i know it makes the game more detailed or atleast put more antidotes or start out with a cure poison spell and when i wrote the review on chp 0 i didnt even now about this and i know it was MORE then my exact specifications but i didnt know that my exact specifacations would be so gay.i liked the fighting style cuz it was like FFX but FFX actually new how to put the specificatioons everybody said and lower the gayness of the game and i agree with roy491 u need a fleeing action



Artifission RPG chp0 Artifission RPG chp0

Rated 4 / 5 stars

nice

it was good just not great but i actually found the building even though i didnt know how to use the pheonix down and i had no mana to heal it was pretty good but u need to be able to use items and equip new weapons but overall i thot it was pretty good and at the boss im like fuuuuuuk but then im like okno biggy but when he kicked my ass with the giant fuk ass lazer beam im amazed i didnt go angry like the fuk i would usually be lol but u need another one and a character lvl up and gain ur health back at ur bed or something and be able to save.also u need skill points and shops



Newgrounds Rumble Newgrounds Rumble

Rated 5 / 5 stars

shaweet

this game is great


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Ikari - Broken Alliance[DEMO] Ikari - Broken Alliance[DEMO]

Rated 5 / 5 stars

nice

dude ur definently going to make it into the top 5 songs with the demo,and if not ur bound to make it into the top 5 with the full version,nice song tho i liked how they had voices during the music


People find this review helpful!
Ikari025 responds:

Really? Thanks! I naturally thought it was crappy, but I'm just starting so that's natural.


Sonic Megamix Sonic Megamix

Rated 5 / 5 stars

good times.....good times........

brings me back to when sonic was kickin ass.They had to make it into aliens.Its no fun any more. =) Nice song though,u could prolly be a music maker for sega,lol


CrimzonWolf777 responds:

sonic still kicks ass! just not in brawl though hahaha. i doubt sega would want me anyway lol ^_^v


Halo Theme -(Metalized?)- Halo Theme -(Metalized?)-

Rated 5 / 5 stars

u are awesome!

u reinvent halo music and metal of all genres at the same time!How do u do it?! I must know Ur secret!!!!lol


People find this review helpful!

Recent Art Reviews


Gotcha! Gotcha!

Rated 5 / 5 stars

nice

nice job on the dragons. i like the background you did